טיפים לפסח

טיפים שכדאי לזכור לפסח:  

1. פרוסת לחם אחת שווה לחצי מצה. 2. חצי מצה  רגילה מכילה כ-70 קלוריות, חצי מצה קלה כ-60 קלוריות  ואילו חצי מצה מועשרת כ-80 קלוריות. 3. 100 גרם  קוקוס יבש מכילים כ- 605  קלוריות. 4. 100 גרם קמח  תפוחי אדמה מכילים כ- 340  קלוריות. 5.  שתי כופתאות קמח מצה (קניידלאך) מכילות כ-90 קלוריות. 6.  חצי כוס יין אדום מתוק מכילה כ-170 קלוריות. 7. אחד העקרונות החשובים לתחזוקת המשקל או הפחתתו,היא לשמור על גבולות אכילה הגיוניים. דהיינו , בליל הסדר אפשר ליהנות,     במידה,  מכל הטוב המוגש לשולחן. למחרת אין צורך לצמצם את המזון, אלא פשוט לחזור לאכילה הרגילה והקבועה.    הגוף יידע לווסת את עודפי הקלוריות מהערב הקודם. 8. לאותן נשים הסובלות מרמות שומנים גבוהות בדם חשוב לזכור שמאכלי הפסח משופעים בביצים המכילות כמות גבוהה של     כולסטרול, ולכן מומלץ  להימנע מאכילת מציות (מצהברייט) ושאר מאכלים המכילים הרבה ביצים. 9. כדאי לצאת ולטייל בכל אותם מקומות יפים בארצנו. כך נמנע מזלילת יתר ולחילופין נבזבז קלוריות בפעילות גופנית.